20/2 lördag

jajjemen, då har vi lördagen här och här sitter jag och funderar på hur jag egentligen mår? haha!
gårdagens bravader var guld, så galet roligt hade jag. fille min finaste hade fixat allt så bra, middag med femkamp och en massa bus. riktigt trevligt hade vi, och kul med lite nya människor också! :)
vid elva tog vi tåget in till gefle, heartan väntade. och där inne var det kul som alltid. dansa, dricka och umgås. nej, en klockrenkväll och jag tackar fille för allt. och det känns så konstigt att hon kommer vara på andra sidan jordklotet om en vecka? hallå, de är liksom andra sidan? nej det här känns lite läskigt må ja säga. men fille är cool och grym, hon klarar allt! :) har vi tur ses vi till sen hösten, då hon anländer hemåt igen.

kom hem sent i natt och försökte ringa emil hela tiden och han svarade aldrig. konstigt tänkte ja, de var ju också ut på krogen fast i funäs då. men så försökte jag ringa imorse, men nej då var mobilen av, haha.
men tillslut visade de sig att han hade sovit så himla djupt och inte hört mobilen och tillslut drog den ner i backen och tappa luckan så batterit åkte ur. jag vet inte om jag peppra på med samtal för mycket? så kan det bli, men nu vet jag att han lever! ;)

imorse var det lite jobbigt, upp och direkt på träning. att träna med en halv hårdbrö macka är inte det bästa. men kunde inte direkt äta heller, men jag tog mig igenom 2 timmars träning och jag klarade det. förutom att jag är som ett lik nu, men de ordnar väl till sig under dagen. träningen är gjord iallafall!
så snart kommer kajsa förbi, börja förbereda tacos, lite tjejmys ikväll här hemma. sen förmodligen upp till hannes, det visar sig. mickis kommer även ikväll och är sovkompis, det är kanon det. så det visar sig hur denna kväll slutar, den blir ju bra hur de än blir! :)

ha en trevlig kväll!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0