18/2 ensam hemma

nu har jag fått helg, och det känns så skönt! har vart så sjukt trött alla dagar, vet inte alls vad de vart med mig. men nu, nu är det helg och jag gillart :)

har precis pratat med min lilla svägerska elin! hon är min räddare ikväll, jag får sova där inatt.
så då blir det bra tills imorgon med, då jag och mich ska in till gefle och fixa lite till fillerille! wihoo :)
jag vet inte riktigt hur jag ska klara mig själv i huset utan emil. och speciellt inte nu, pelletspannan stannade upp igår kväll och även i morse, så ni kan ju tänkte er hur kallt de vart här! och känns inte vidare varmt nu heller. men vadå, jag kan ju alltid fixa den i helgen när emil är i stugan i funäs? nej, det kan jag inte.
men svärfar är iallafall hemma om det skulle vara något. men ändå, pittsaker.

så ja, nu måste jag vekrligen planera denna helg.
emil åker idag, jag sover hos elin med pojkarna.
emil är borta i morgonatt, då sover mich här när vi kommer hem från krugen.
emil är borta på lördag, mia har ingen sovkompis och har inte riktigt bestämt vad hon ska göra än heller. förmodligen någonting lugnt.. det visar sig.

jaja, nu ska jag kolla igenom garderoben och kolla vad jag ska ha på mig imorgon.
sen kramas med emil innan han åker.

men nästa helg åker jag med emil till funäs, jag bara älskar att få vara där!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0