16/2

godmorgon!
när jag hade chans att sova ut idag, så gör jag det helt enkelt inte. men jag kanske är utvilad, hoppas på det.
igår var en jobbig dag, min rygg var ju kokkobäng. den gjorde ont fort man andades lite för mycket, rörde sig lite för hastigt och när jag sträckte fram armen, jobbigt blev det att jobba. men jag klarade det.
hoppas på att den gillar mig lite mera idag, så vi kan ha en bra dag tillsammans. tss..

nu vill jag ha helg, men samtidigt inte.
fillerille ska ha avskedsfest slasch middag och sen krugen. det kommer bli galant, absolut! :)
sen på torsdag åker emil upp till fjälls till hans stuga med två jobbarkompisar, kul för han och läskigt för mig att vara själv. men har lurat in att mich ska sova här på fredag när vi åker hemis från stan. bara jag hade chirre hemma, och sjävklart fixar jag det! lite jobbigt att jag har en träning kl 11 på lördag, men de tar jag då.
nej, det blir nog fint dehär, har ju as braiga vänner som annars ställer upp! :)

nu måste jag hoppa in i duschen, sen lite frullerulle och lite make up.
sen traska mot jobbet, 12-18.

5 månader sen min ängel, kom till oss igen..




Kommentarer
Postat av: Carro

5 mån liksom? Vart tusan tar tiden vägen?? :'( <3

2010-02-16 @ 11:40:30
URL: http://carroja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0