16/2 hårding

efter jag och emil ätit pannkaka idag skulle vi ta en semla, men den var sten hård :( till och med grädden! ni skulle se min besvikelse.. den klarade alltså inte av att vara i kylen nåhon extradag.. men det blev en kaka istället, (tröst-äta)

men annars så blir det jobb resten av veckan denna vecka med, och det gillas!
och min söta pojkvän har somnat på soffan så sött, puss på honom!

och nu skulle jag ladda upp bilder sen elin fyllde 20, men det sket sig ju som vanligt med blogg.se sidan. pitt också.




Kommentarer
Postat av: Alicia

åååh, du måste skicka bilderna till mig! adda mig! [email protected]. PUSS!

2010-02-16 @ 23:57:02
URL: http://thesurface.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0