14/2 helt enkelt

alla hjärtansdag idag, och mitt underbara hjärta gjorde min dag helt underbar. han är för go, han är världens bästa och finaste! :) jag älskar dig!

gårdagenskväll blev mer än trevlig, vi brudisar sammlades uppe vid karlitplan, tog oss några glasvin och sen fortsatte kvällen. slutade med att några grabbar kom upp också. en rolig kväll, det gillas!
när vi gick upp i morse var det lite halvsegt, men ändå lugnt. och vädret idag var ju mer än fantastiskt. så en morgonpromenad blev det, sen kika jag lite kläder från ellos som jag typ måste ha, lite sommarkläder. jag vill ha sommar nu. men iallafall, sen drog jag och emil ut till owes och gick och kikade runt lite, hitta lite smått och gott. drog sedan in till gelfe city och gick runt i stan, en liten tröja fick det bli, även för emil med.
när magarna våra blev hungriga gick vi till helt enkelt och åt mat, sjukt gott var det och mysigt. ett ställe jag rekomenderar iallafall! :) efter vi var mätta gick vi till donken, haha. men vi tog en kaffe och mcflurry, men enbart för att fördriva tiden, hihi. halv sju började bion, snabba casch. en bra film även fast jag inte hängde med ibörjan, fattade liksom inte grejjen. men sen är jag seg i mig med, och tar lite länge tid än för alla andra att fatta en film. och vet ni mer?! vi tog en stor popcorn, men vi rörde endast 1/4 typ, hahaha. vad hände där liksom? glömde bort att äta, eller så var jag fortfarande proppis.

jaja, nog om det.
nu ska jag ha lite soffläge innan sängen ropar. hoppas även den ropar snart, är så trött.
jobb imorgon också.

jens lapidus är så sjukt galet snygg och han är min lilla hemliga kärlek, hihi!













Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0