1/2 kärlek

idag är det redan första februari 2010, och det är ingen vanlig dag ska ni veta.
för min fina saknade vän elin fyller 20 år idag! hon är den omtänksammaste och goaste bruttan.
på lördagkväll skall detta firas så in åt bomben, och det ser jag så himla mycket framemot! :)
GRATTIS!!!!
elin till vänster, och alicia får också vara med för att jag äntligen får träffa henne i helgen! jippie :D
kärlek till er! <3




och idag kommer syster hit!! :D åh vad jag har saknat henne, har inte träffat hene på evigheter! hatar att ha henne så himla långt bort.. och ja, min lillebror saknar jag med. nöjd nu gubben? ;) och ja, saknar min storebror med och såklart våran lilla gris jeppe. my family!
så vi ska äta frukost tillsammans här, sen ska vi bara chilla och snacka en massa. sen ska vi åka hemåt till mor&far och på ditvägen ska vi stanna och tända ljus hos finaste natalie, en ängel med vingar.
så jag får alltså träffa henne vovvsing nova idag, ska bli så kul! tok hund :)

nog om det, nu borde jag duscha för jag känner mig lite ofresch asså.
och juste, lill plutt felix har blivit sjuk stackarn. "mosters" älskling! <3



systra mi!






Kommentarer
Postat av: Syrran

Haha vilket gammalt kort..

2010-02-02 @ 15:05:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0