11/2

den här dagen har vart helt okej!
jobbet var relativt lugnt idag, och det uppskattas verkligen. man känner sig så himla mycket piggare när man kommit hem. tummen upp på den!
efter jag jobbat drog jag direkt hem till svärföräldrana där elin och mina två prinsar var, busa lite med felix och pussa på casper. och såklart umgicks med elin.
imorgon förmiddag ska jag hjälpa till med barnen medans elin har affären, blir lite hejvilt att ha dom två medan man samtidigt ska hålla koll på affärn.
och jag har även gjort lite nytta idag, jag har nämligen hjälpt hjärtat att bära en jäla massa pellets, och hej på dig vad tungt de är. men tillslut blev vi klara, skönt! sen drog jag igång en tvätt, så ska snart ner och slänga in de i torktummlarn, kul för er att veta mena jag. eh.
imorgon måste jag också försöka tvätta, har alldeles för mycket tvätt, gått över gränsen tror jag? yes.

och imorgon kväll kommer min mich och sover här!
hon skall klippa mig, så ska hon få göra mig lite sällskap när jag agerar fyllechaffis åt min svägerska! mer än guld!
jag saknar mich, och hon gör en alltid så glad. puss på dig! :)

så min fredagskväll kommer bli mer än bra, och det gillar jag helt enkelt.
nu ska jag kramas med min finaste emil för jag känner inge riktigt bloggsug.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0