10/2

jag var dum idag.
när jag skulle gå hem från jobbet tänkte jag att jag skulle gå genom grusplan som alltså är en bra genväg om man säger så. men jag visste att det kan ju vara mycket snö där och det kan ju vara någon som gått där.
men nej, där pulsa jag så jag blev svettig, hur dum kan jag vara. jag var alltså för slö för att ta den andra vägen, som egentligen inte skulle vara lika jobbig. jaja, nästa gång jag tar genvägen skall det vara snöfritt!

nu har jag precis gjort klart maten och inväntar hjärtat som är påväg hem.
sen blir det till att träna, får se hur mycket jag orkar med. känner mig lite piggare idag, men huvudverken kommer minsann in ibilden iallafall..
men ja, sen blir det soffan på kvällen och en tidigkväll.
jobba imorgon också, och även på måndag. skönt att veta i tid, det gillas.

och min sladd till kameran är borta.. jag måste hitta den typ nu.



världens bästa.


Kommentarer
Postat av: jennifer S

haha , tur att mamma är sjuk så du får jobba lite ;)

2010-02-10 @ 20:45:46
URL: http://jenniferstahlberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0