dagen med skräck

imorgon kommer jag börja dagen på det bästaste sättet! nämligen tandläkaren! ja, jag hoppas dom inte ringer imorgonbitti igen och avbokar tiden. nu håller jag på att ladda ordentligt.. var väl ungefär ett år sen jag var där sist om inte mer. inte min grej. usch.. borde inte ha nå hål? har inte haft det på jag vet inte när.. kan inte minnas sist. väldigt liten måste jag vart. så ja, peppar peppar nu då! :) hur kan man tycka att de är så otroligt otäckt och jobbigt att gå dit? jag är värre än små barn!

efter tandis blir det iallafall jobb till tre. sen hem och försöka dra en tur med dammsugarn och byta gardiner. och ja, jag skulle bytt gardiner i dag men det sluta med att jag fick ett raseri utbrott. nya tag imorgon!! och jag hoppas nån jäkel köper en strykbräda, de här håller inte.. fredagskvällen kommer sluta med fina brudar ute i elinge på lite 19-årsmiddag. det blir nog kanun! :)

nej, ska väl fortsätta sitta här i min ensamhet igen.. emil åkte iväg och jobba igen nu på kvällen. det är så sjukt tråkigt att han åker iväg när vi väl har kommit hem tillsammans. jag saknar honom här i soffan..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0