7 december

igår blev det en långdag, jobb till 18 sen tog jag mig bara hem och käkade lite och åkte sedan till skutskär. och där väntades såklart en myskväll med små prinsarna och elin&pelle :) emil tränade så passar såklart på att hacka på och umgås med dom.

idag är jag så himla trött, har vart det hela dagen. så inte vart många knop idag inte när jag kom hem från jobbet. men fixat med lite saker fram till lördagens bravader. hela jag blir 20 år på söndag, bättre sent än aldrig! :) jag längtar till lördag. kalas hela dagen. först för släkten sen kommer härliga brudar till mig på kvällen på lite mat och busigheter.. :)
så blir det fix&trix tills dess!

nej, sängen ropar.
men först en bild på min älsklingar. kan man annat än älska dom? <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0