5 december

jag klarade av tandläkarbesöket bra i fredags. jag hade otroligt fina tänder och då blev jag glad. eller ja, fick en lättnad i kroppen. sen räcker de med att komma varannat år, sålänge jag inte känner av nåt tok. så hur stor lättnad fick jag inte då? hihi :)

helgen har rullat på riktigt fort, som vanligt. det var denhär helgen som jag inte hade något planerat. för alla helger har vart planerade i ungefär 5 veckor. men så kom moas middagsbjudning, och sen blev det att träffa carro och fille i lördags. var ett gäng brudar som dracka massa vin och avslutades med heartan. så min oplanerade och lugna helg blev fullbokad av bravader. men jag är nöjd. träffat massa vänner hela helgen ju! :) väldigt seg idag.. trött som tusan. men så är det! juste, även storebror och malin kom i lördags på fika och fira mig. jag blev glad över presenten.  två doftljus som luktar så jäkla gott! sen presentkort på ikea :) wihoo!!

nej, nu ska jag lägga mig ner i soffan och fortsätta titta på parlamentet!
bilder dyker kanske upp imörn! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0