21 december

vilken otroligt mysig kväll jag har haft! mina fina läbytjejer var här och myste med lite glögg, lussebullar, peppisar och julmusik! pratade och skrattade precis som vanligt. så härligt att träffa dom och få krama om dom. får se när man träffar alle igen då, hon är bara hemma två veckor till sen åker hon tillbaka till irland.
vi började kvällen med att åka till natalie och tände ett ljus, önskade god jul och surrade lite med henne. hon är så saknad, hon finns alltid i mina tankar <3 våran smula.

idag har jag vart ledig, jobbade 8-18 igår med en lite längre rast på dagen. så idag har jag städat massa, fixat tvätt och packat klart allt nästan. så imorgon ska jag packa in allt i bilen, sen jobba en kortis 14-17 sen åker vi till söderfors där mammsen, pappsen, brorsorna, mormor&lasse och farmor kommer vara. mysigt värre att julen börjar imorgon :) sen är det fjällen.. åh vad jag kommer mysa och må bra dom här dagarna. jag längtar..

god jul på er :)

en liten bild på mig, carro & fille <3 lite skillnad på två ynka år.




Kommentarer
Postat av: Leia ♥

Dags för en uppdatering? :P

2011-01-10 @ 21:25:02
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0