2 december

andra luckan öppen idag då, hihi! en dag mindre kvar tills min födelsedag också! :) tänk om natalie kunde vart här, då skulle hon fått hört mitt tjat. det var jag expert på när vi gick i skolan,  så var jag mallig för jag fick vara äldre än henne i två månader. jag skulle göra allt för att du var bland oss igen, fina du.. <3

nu sitter jag i soffan och har smaskat i mig en redig frukost. ska bara borsta gaddarna nu och sedan bege mig ut mot jobbet! :)
ikväll ska jag fortsätta tvätta för att jag tycker de är så himla roligt, och kanske byta gardiner i sovrummet och ta en lång dusch! de ända som lät lockande var nog en lång dusch..  meenmeen :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0