15 december

jag längtar så mycket.

jag längtar till jag har slutat jobba idag, då det valbo med hjärtat och julhandla det sista! tänkte även ta systembolsags-oskulden idag! och ja, jag kan erkänna att det känns konstigt. det känns liksom olagligt? haha! kommer det någon vakt kommer jag bli sjukt nervös, men vadå? jag är trotsallt 20 barre nu.

jag längtar till lördag, ålandshav med massa folk som är festliga och julbord, jag ska äta i mängder. men jag hoppas det inte gungar, då blir man dålig. jag ska dricka gott i baren och handla gottigheter i taxfreen.

jag längtar tills nästa onsdag, då går jag och emil på julledighet! vi åker hem till min underbara familj, dit mormor&lasse och även farmor kommer vara. äta julskinka och byta lite julklappar och mysa.

jag längtar tills nästa torsdag får då är jag och hjärtat äntligen påväg upp till fjälls. vi åker till elin, pelle och mina små prinsar. firar jul i fjällen utan min familj med med emils familj. men jag myser med mina den 22a istället. på mellandagarna åker vi till funäs också, där emil har sin stuga. bubblar, myser, skoter, bastu god dricka.. ja kan man annat än längta?

jag längtar till nyår, det kommer bli så sjukt kul! är fortfarande kvar i fjälls, och firar med elin och pojkarna, med godmat och busigheter och fest på kvällen såklart! vi damer fixar förrätt och efterätt och herrana fixar varmrätten! det kommer bli otroligt roligt. träffa nytt folk och vara bland dom man älskar.

fan vad bra man har det :)



Kommentarer
Postat av: Elin Skytt

Som jag längtar jag med!!! Har nedräkning varje dag nu...

Jag har bara 2 dagar kvar nu!! :)

2010-12-15 @ 11:22:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0