10 december

ojoj.. den här veckan har varit fullproppad. har jobbat mycket och handlat två svängar till helgens bravader. så någon data tid har inte riktigt hunnits med. och de lär det inte göra denna helg heller.

hade stängning idag på jobbet så vart hemma ungefär en timme. hann pussa på emil vid dörrhålet innan han drog i väg på match. har precis börjat med en tårta, men såklart måste jag ha mjölk till vaniljsvispen så älskade syster ör påväg hit och har handlat det. sen blir det mer förberedelser imorgon. först kommer släkten och på kvällen bjuder jag på middag och busigheter för mina härliga vänner! åh det kommer bli en toppen helg! :) jag är så glad! äntligen kommer jag bli 20, bättre sent än aldrig. dessvärre är det på söndag, och det kommer firas med en liten baksmälla. för man lär inte komma undan lugnhet imorgon kväll inte.. men de är ju så det ska vara, antar jag!

tänker iallafall njuta denna helg, och det kommer bli min sista helg som tonåring. så är väl bara att köra på nu då tills dagen med stort D är här ;)

mest glad är jag att syster är hemma denna helg, och kommer sova här hela helgen! <3 så ikväll får även thomas och vovvsingen nova sova här. dessvärre blir dom lite utskickade imorgon eftermiddag. hihi! men god mat och idolmys blir det ikväll iallafall.
och, en stor kram till världens bästa elin som hjälper mig med allting och för att hon är den finsaste som finns.
vilka bra människor jag har runt omkring mig :) imorgonkväll är det bara sånna.. många är så efterlängtade.

gud vad ja svamlar, hejdå!! :D

19års kalaset..







Kommentarer
Postat av: fillis

haha du är så söt mia, ikväll blir det partaj!

2010-12-11 @ 09:49:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0