1 december

äntligen december, så himla mysig månad! de är min födelsedag, lucia, jul & nyår. vad mer kan man begära? och lite ålandsresa och bravader också.. hej&hå vad vi står på! :) och sist med inte minst angående denna månad.. jag fick öppna första luckan i min chokladkalender!! nedräkningen till jul är på g!!

idag blev det lite jobb. sen efteråt blev det en sväng till stan. börjar med att jag kör mot stan med motorvärmarsladden i, låter som att något kluckar mot bilens bakdäck, stannade två gånger och ringde emil i förtvivlan :p trodde typ att däcket skulle hoppa av eller nå, hah. ja är sjukt okunnig när det gäller bilar.. men det visade sig att jag såg att sladden var i.. och när ja kom hem från stan så var ena sladden upphängd på soptunnan.. någon snälling förstod väl att de var jag, hihi. aja, jag kom iallafall fram till stan och mötte upp emil. införskaffade mig en present till moa, och sedan det BÄSTA! jag har en ny jätte mysig och snygg jacka! jag fick den av emil i present :) eller ja, jag betalde en liten del själv för så mycket pengar tycker jag inte att jag är värd av honom, tss.. fjällräven fick det bli. och jag älskar den redan! vill bara gå ut nu i kylan.. även en mysig halsduk fick följa med hem! nöjd tjej! letade efter vinterstövlar men hitta inga snygga, typiskt! stannade även i skutskär hos mina små prinsar och avslutades med storhandling som jag betala idag med glädje. fan vad det svider att betala en tusenlapp för lite käk?! som ja ända ska äta upp närmaste veckan.. men men! sånt är livet :) lika glad är jag för det!




Kommentarer
Postat av: Sara

Åh vilken fin jacka du köpt Mia :) Var också inne på att köpa den ett tag men det vart en annan :) kram på dig!

2010-12-04 @ 21:05:25
URL: http://saratornhult.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0