soligt värre!

åh vilken bra dag det har varit!
träffade lina idag, och vad jag har saknat att träffa henne. hon gör en såå glad! skulle kunna prata ihjäl mig med henne :) hoppas vi träffas inomkort igen, snuttan!
vi var även förbi natalie och tände ett ljus igen, det känns som en lättnad att vara där på ett sätt. men saknaden går inte att beskriva. när kommer jag få träffa natalie igen? jag vill så gärna att hon ska vara här med oss..

men nu ska jag snart ta mig ut på en springrunda med mickan, det kommer kännas skönt efteråt. är så härligt väder ute också, man får liksom mer motivation till allting då :) förutom städning såklart.. men det kanske får bli imorgon.. eller torsdag.. eller? ja det får inte bli idag iallafall.
ikväll blir det en bra tv kväll också, gött de!

känner mig som en liten fulings-bulle idag! eheh.







Kommentarer
Postat av: lina

åå mia min plutt! <3

2010-04-06 @ 19:07:15
URL: http://misslittleberry.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0