oh yes!

åh vad den här dagen har varit bra!
carro och jag har i stort sätt planerat klart allt inför sista april tjej rundan :) det kommer bli så roligt! och får hoppas på bra väder, de har vi haft två år i rad nu. och när jag satt på carros balkong så satt jag i linne och det var så otroligt varmt, precis som en riktig sommardag. var till och med tvungen att gå runt lite så jag inte flöt bort. det är kärlek det.
sen åkte jag vidare till mehedeby och träffade mich! vi var ut på en lång och skön promenad, sen tog vi oss en liten tripp till tierp med och nu sitter jag här och inser hur fina vänner jag har.

vädret kan verkligen göra ens humör, idag är det topp väder och jag har ett toppen humör! :)
och hjärtat mitt är uppe och fixar i det blivande sovrummet också, hinner bara hem från jobbet så börjars han jobba hemma i stället. go plutt.

nu ska jag ut på en till promenad med musik i öronen och längta till sommaren. love it!
och imorgon blir det jobb, 8 - 16,30! skönt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0