9/4

fredag idag.
ska försökta ta mig ner till träningen ikväll och lira lite, skönt att komma på andra tankar.
smsar även med pappsen nu, nog för att de tar lång tid för han att skriva sms men ett sms är guldvärt. han har även blivit en hejjare på att smsa mot förr och då skall ni veta att han har haft samma mobil i 10 år. han skickade även ett mms till mamma nyss, en bild på han. han är väl för söt. han har nog det riktigt tråkigt om han kom fram till hur man gör det! haha, åh han har alltid sån vilja. min älskade farsgubbe. jag vet att han är stark. så idag är det undersökningar hela dagen, skönt att blodtrycket är lite bättre. men sen resten skrämmer mig. jag får sån klump i magen, jag tänker på det värsta hela tiden.. varför min pappa?
och jävlar om sjukhuset skickar hem honom för tidigt nu, vill ha slut på det här!

och imorgonkväll ska jag och emil vara barnvakt åt lille casper ändå till söndag. så himla mysigt! att en sån liten plutt kan ge så mycket kärlek, min prins.

och, underbara älskade vänner! <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0