5/4

sådär ja! då var matchen mot danmark division 1 avklarat och de tackar vi gudarna för.
nejdå, men det blev iallafall en flörlust med 11-4 och jag tycker vi stod upp bra för det mesta. de var riktigt bra! shit vilket spel de hade ibland, så kommer lilla vi :) men det var en match som var väldigt kul, och en sån sjukt bra träning. försvara i hela 90 min. kul var det, och nu blir det skönt att möta lag som spelar lite mer i samma nivå. haha!

mammsen och pappsen kollade även på matchen också, de frös tårna av sig. men de var de väl värt? dom fick iallefall lite fikelifika här efteråt. så lillebror åkte tillbaka hem med dom. trevligt att träffa de en stund!

nu ska jag åka till konsum och inhandla lite, sen pröva på att göra kycklingfileér med fylld av ädelost i och till det lite potatisklyftor! får hoppas de smakar lika gott som det låter.
sen blir det soffläge med mina mysiga emil!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0