4/4

tjolahopp!!

nu är jag hemkommen från fjälls..
idag innan vi åkte satt vi ute och myste i det underbara vädret. hur tror ni det kändes att sätta sig i en biljäkel och åka hem? det kändes förmodligen inte alltför bra iallafall. menmen, synd att dagarna gick så fort. men har haft det riktigt mysigt och riktigt trevligt!! :)
vi har myst inne i stugan, åkt upp på fjället med skotrarna och grillat, tittat på utsikten och även tittat på skoterhoppning eller vad det heter ;p suttit ute och solat, skrattat så vi fått ont i magen, ramlat, busat, ätit massa god mat och druckit gott, och luras hela första april dagen! guld dagar har det helt enkelt varit :) toppen sällskap! tack så mycket underbara elin med familj!

nu skulle jag behöva hitta sladden till emils mobil så jag kan lägga upp lite bilder, men det kommer.. tss.
sen införskaffade jag mig en blommig sommrig väska på påskmarknaden nere på byn, så nu hoppas jag all snö försvinner och att det blir en massa plusgrader! :) så härligt! ska även beställa lite sommarkläder på H&M, wiihoo!

nu ska jag packa upp väskan sen fjällen, invänta min söta lillebror som ville komma hit och sova :)
och imorgon skall det spelas match, mot danmark divison 1! haha ojojo håll i hatten ;)

återkommer!
älskar min bästa emil!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0