27/4 ängel

fick bli jobb idag iallafall, men de är bara positivt. så min roliga städning får bli eventuellt imorgon.. pfft.
efter fyra när jag slutade drog jag in med brudarna till stan. vi tömde systembolaget, tur ja har stor baklucka, haha! sen skulle vi upp med allting högt upp i trappuppgången... fick även bli tre vägpinnar efter vägen... var ju tvungen. så nu är allting klart till tjejrundan på fredag, åh vad jag längtar! :) vara med fina roliga brudar hela dagen! helt kanon ju :) ska träffa carro på torsdagkväll och kolla in allting och sådär. fredagmorgon blir det att vara uppe tidigt och fixa fram allt. hihi.

saknar natalie så himla mycket. hon som fattas i mitt liv, på ett alldeles för jobbigt sätt. tänk om jag bara kunde få ringa henne och skratta och bara höra hennes underbar röst och skratt. tänk om jag fick träffa henne nu och busa och mysa och snacka om allting mellen himmel och jord.. tänk om jag kunde få en riktig natalie kram. tänk om natalie hade varit här som förr och att jag fick träffa henne när jag ville. nu måste jag till en grav, se en bild på henne och tända ett ljus och prata till henne. när kommer jag att inse? jag vill fortfarande inte inse. du är bara borta på en lång semester.. visst?
saknar dig så enormt mycket, kommer aldrig kunna beskriva min saknad och kärlek till dig. du fick en att le så himla lätt. du var så äkta på alla sätt och vis. finaste natalie.


vi fick låna en ängel, men alldeles för kort tid..

Kommentarer
Postat av: Carro

snutt <3<3

2010-05-03 @ 14:50:07
URL: http://carroja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0