26/4 myggor!

åh nu är golvet lagt och alla tapeter uppe i sovrummet, så skönt att ha det klart!
nu ska emil börja med alla lister och dyligt, sen in med sängen och allting, underbart att äntligen få ett renoverat sovrum. mysigt!
träningen ikväll var så härlig med, så skönt ute. men så äckligt med alla myggor. men egentligen, varför finns myggor? de gör inge nytta. det irriterar oss alla så man får nippran, är fula och ja allmänt äckliga. men mest jobbiga, störande moment på hög jäkla nivå. sommarplåga. fast underbart på ett sätt att myggorna är framme nu, vadå sommarkänsla! :)

imorgon måste jag verkligen städa, fy bubblan. golven känns inte okej här hemma, speciellt inte trappan nu sen vi har hållt på med övervåningen. och varför har man en tendens att ha kläder överallt? dumma mig.
sen blir det stan med några fina brudar, ska införskaffa allt tills på fredag!! sista april here we come!
jag och carro har allting klart in i det minsta detalj, this is gonna be awesome!
bra väder hoppas vi på, men vafan... kläder efter väder! kul skall vi ha, heeela lååånga dan!!

emil är uppe och sover, snart ska jag med gå upp.
jag är så galet kär i honom :)
mitt hjärta.


sommarmys ute med båten..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0