23/4 ÄCKELPÄCKEL SNUSKIGA VÄDER

åh vilken underbart start på denna dag. jag skulle bara vara duttig och ta mig in till tierp kl 9 men jag kom dit kl kvart över elva!! fast jag åkte halv nio hemifrån..
jag skulle bara vara snäll mot mina söta kusin och hämta hennes väska som vägde ton, och hon bor alltså ute i ödes marken. jag hade stora bilen med sommardäck. körde ner på hennes gård och hämtade väskan. två timmar och en kvart efteråt kom jag loss med biljäveln. jag har aldrig kokat så jädrans mycket, överkokade gjorde jag. emil hade det jobbigast för att fick prata mest med mig och jag lät ju inte alltför trevlig, haha. alltså helt sjukt hur galet arg och förbannad jag var. har sån ilska inom mig fortfarande!! min mamma och jag skulle även mötas i tierp på en fika för hon skulle till tandläkarn, så efter 1,5 timmes kämpades där så kom hon och försökte. när jag väl fick loss bilen efter 4 st fastnignar så kom ja inte från gården fast ljulen inte satt fast. den klarade inte av att backa upp, bara slira. sen kom tre gubbar och hjälpte mig att knuffa på, tack och lov att de fanns människor där ute! sist men inte minst höll ja på att fastna igen på vägen utanför för att en bil parkerat som en fjärt! men ja kom förbi, men någon decimeter och sliring. shit, hatar SNÖ så jag finner bara äckliga och fula ord.
sen kom ja väl till tierp så var in på äckliga arbetsförmedlingen och banken sen drog ja hem direkt. grrr...

jaja, kusin följde med hem från tajerp iallafall, så vi åt tacos och hon drog sen iväg till sina brudar.
nu har jag precis rustat lite i sovrummet, blir mer imorgon!
nu blir det fredagsmys med min emil, först en varm dusch.
sen kommer lillebror också, han ska på party och dra en sleep over here.


mitt lilla mongo till kusin, du är skyldig mig mycket efter denna morgon!! hihi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0