21/4

imorse var det så himla gosigt under täcket och jag var sjukt trött. alltid är man det när man måste upp, och när man har chans att bara sova och sova så gör man i stort sätt inte det. varför egentligen? rätt typiskt.
dagen rullade iallafall på bra, skönt. jobbilijobb hela dagen imorgon med.
nu är jag proppmätt och såhär trött efter maten ni vet. så ligger i soffan och typ halvdör av trötthet och jag ska snart orka packa väskan till träningen. jag som var så taggd till grästräning. gillar inte trötthet och huvudvärk. inte min grej. hade aldrig ont i huvudet förr, men nu då? ja allför ofta.

haha juste, maria lurade i mig att springa vårruset! ;) var man 6 st som anmälde sig får man en fikakorg, så jag tackade självklart ja! helt klart! mysigt! en liten tjejdag så där med finfina tjejer, lär ju bli kanon! :)

nu måste ja försöka bli pigg och jag måste även gömma filten tills ikväll. emil har nämligen hunnit tagit den två kvällar inrad :( orkar aldrig gå upp och hämta tecket heller. men ikväll då ska jag hinna först! så kanske han får en liten bit av det om han är riktigt snäll. hihi.
han är förövrigt så duttig och grejjer för fullt i det blivande sovrummet, han är världbäst!




Kommentarer
Postat av: Elin Skytt

Vårruset.. din lilla galning.. Att man gör de frivilligt :) ha ha ne skojja lite. det är ordning på dig. Tänk om en annan kunde vara så hurtig ;)



Ja nu längtar vi till ni har rustat rummet klart så vi kan ha mys kvällar o sova kvar. :) Kramar till dig min vän!

2010-04-21 @ 20:40:00
Postat av: Lukes

Jättefin header :D Planer för helgen?

2010-04-21 @ 20:50:09
URL: http://modegrabben.blogg.se/
Postat av: KiZnic - En blogg fylld med snygga budget outfits ♥

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥



Hoppas du har haft en bra dag!♥



Ps. kolla in min blogg fylld med inspiration inom mode och trender!



♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

2010-04-21 @ 21:07:39
URL: http://kiznic.blogg.se/
Postat av: Two olsson sisters

haha, alltid är täcket som gosigast när man ska upp, haha.Allt bra?:D//Emma.

2010-04-21 @ 21:43:24
URL: http://twoolssonsisters.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0