19/4 fisrumpa

ojoj helgen har gått över och den har vart såå bra!
i fredags hade jag det så himla mysigt och roligt med brudarna, träffas alldeles för sällan! ni är fantastiska :)
lördagen blev det match, spelade inge vidare alls fören en stund i andra halvlek. men så kan det vara. sen match i söndags och spelade betydligt mycket bättre. kändes skönt! :) och juste, i lördagskväll var jag hem till svärföräldrarna där det blev middag och lite 5-kamp. det var skojjsigt! men jag och emil kom sist.. haha, jag vet inte varför? förutom att jag var sämst på biljard och pil. men annars var vi ju bra, eeheh.
så igår kväll efter matchen blev det filmmys med emil. han hade fixat svensk text till avatar. jippi tänkte jag och vi började kolla. men efter en halvtimme försvann texten och jag blev lite ledsen. men jag kollade faktiskt klart på filmen och förstod den rätt bra. men då fråga jag emi en heldel med, finte! emil sa att det kanske är bra att jag övar lite innan vi åker till rhodos. herregud, jag utomlands med engelska? ja varför inte! tss..
men filmen var hur bra som helst, äntligen fick jag se den.

idag var jag till carro på lite kaffemöte. nu är allting klart till sista april och det kommer nog bli riktigt kul! :) nu håller vi tummarna på att solen är framme med oss också.
och förtillfället tittar jag runt på jobb, och hur i helsike hade arbetsförmedlingen tänkt där? de vill att vi kikar runt och söker en massa jobb och alla jobb KRÄVER erfarenhet? kyss mig i arslet, hur fasiken ska jag kunna ha det? gick tyvär ut skolan i sommras och har ingen utbildning i stort sätt. japp, men lycka till! hejdå.
grr... vet inte ens vad jag vill göra. jag får bara ont i magen. ibland vill jag inte bli vuxen. men ibland vill jag det. nej, men om jag bara visste vad jag ville göra så skulle en liten klump i magen släppa.

nej nu ska jag krypa ner i soffan på riktigt, har ialf vart duttig och hjälp min emil med att riva tapeter och kan väl inte tycka att de här gamla huset haft så fina tapeter, hihi.
ny dag imorgon lite nya tag.



en helt "vanlig" dag i 9an. vart tar tiden vägen egentligen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0