15/4 dött dött dött




döda blommor?
för några månader sen köpte jag små blommor till hörnskåpen i köket. blommor som man istort sätt inte behövde ta hand om så mycket. jag vet inte vad som gick snett? förutom att de är döda! men vem är förvånad? de är trotsallt mia vi talar om :) jag är nöjd att dom klarar sig så långt som gjorde. hihihi! hej sopkorgen.

annars idag har det varit en bra dag. var ut till wänge och fikade, var kvar över hela dagen! :) super trevligt. pratat en massa ute under filtar. vi längtar verkligen till sommaren, vi ska ha det så mysigt, wiie.
sen hem och göra lite käk sen kom mor&far och lillgrisen jeppe på fika :) så det var kul att träffa dom. saknar familjen så mycket. man har vart van att träffa de så mycket innan man flyttade på riktigt. men de är väl så antar jag när man leker vuxen. riktigt vuxen känns de som att jag aldrig blir, mohihi.

nu ska jag titta på tv resten av kvällen och invänta morgondagen! åååh längtar :)
kanon helg!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0