14/4 underbara dag

hej underbara dag.
dagen började tidigt med sol, mer än att bli pigg direkt kunde man inte bli. åkte hem till elin och små pojkarna till halv nio, sen lämna vi felix på dagis och åkte in till stan och fynda lite. sen hemåt och fika ute i solen och bara njöt. sen tog vi oss en promenad i 1 timme och 50 minuter! det var så otroligt skönt ute och man har alltid så trevligt med elin :) tiden bara rann iväg när vi gick, haha. super mysig dag iallafall!
träning har det också vart, perfekt väder. inte för varmt och inte för kallt. kanon!
blir även två matcher i helgen ändå. lördag mot söderfors f16. jag och några till skulle först inte vara med för att dom har ett rent flickor 16 lag men dom skulle tydligen ha me några från damlaget när vår tränare pratade me dom, så vi "större" fick vara med endå. eller ja, typ jag och emma blev det som kunde. sen söndag är det match också. vilken helg! :) och på fredagkväll kommer mina saknade brudar, wiie! 

nog om det, nu ska jag ta en mysfika med emil och känna lättnad att jag hann damsuga innan träningen, eheh. och juste ska sälja bingolotter den 1 maj på konsum. tur att vi bara ska hålla igång med alkoholhaltiga drycker från 11 på morgonen sista april. man är väl hård? eller hur var de? nej juste. tur konsum har godis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0