11/4 min sötaste

usch och fy vilken grismatch, hela 90 min.
domaren fortstod man inte ens vad han sa. han blåste i sin pipa hela tiden och kunde inte ens förklara varför. förstörde hela matchen och mias frustration. irriterad och arg på en plan är inte så jätte bra. höll mig från kort iallafall, kors i taket! jaja, trodde man var domare för att man var "utbildad" till det. men ibland undrar man ju! ägg i skallen är han värd. och inte nog med det var det strålande solsken, så kommer vi dit och inser att det är grått&trist och kallt!! blä blä bä.

men nog om det. casper var så himla snäll och gosig hela tiden, världens underbaraste unge. köksmattan blev en hit, där satt han och lekte, den är så mjuk och gosig precis som honom så den fick även följa med in till vardagsrummet! :)
åh vad jag tycker om honom, min prins!










haha sötnos! man kan inget annat än att smäla sönder :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0