pix

här sitter jag och har blivit mätt av mina rostade mackor! ja, de är lite otnyttigt.. men det var så länge sen och så gott!
är även barnvakt åt min hund i tre dagar nu. mammsen har börjar jobba i uppsala med sitt jobb och kommer hem mycket senare än vanligt, och pappa har börjat jobba igen efter sjukskrivningen :) så då lär jag sköta om lillgrisen. men inte alltför jobbigt, bara ge han korv så är han glad. kanon det!
sen tog jag fram teoriboken, ja ni hörde helt rätt.. satt väl mest lite förvirrad och kikade runt. men jag lär ha ett körkort vafan! jag vill ha nu nu nu.. men det var inte långvarigt, tittade igenom lite snabbt bara.
sen när papps kommer hem från jobbet kanske vi ska ta oss ut med bilen, skulle behövas! :)

igår var vi och hälsade på casper som sagt, så tänkte lägga upp lite bilder på han. hihi!




en stolt morbror emil :)


en stolt mig :)

 och såklart en STOLT storebror! :)

världens goaste felix!






Kommentarer
Postat av: Madde

ÅÅÅÅHHH lilla casper.. mamma berätta att hon hade fått. Va kul!!

Och sötaste felix :) Va stolt han måste va ;)

2009-09-08 @ 14:35:06
URL: http://metrobloggen.se/maddekarlsson
Postat av: Alexandra

Hihi, hon skulle trängt in sig hon också! Guud va söt han är, lill-bebisen!

2009-09-08 @ 14:35:14
URL: http://alxandrah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0