söndagsmorgon

javisst, söndagsmorgon var det och det är inte klokt hur fort helgerna går! åh det är så tråkigt..
men jag har haft ännu en kanonhelg! :)

ifredags var jag och hjärtat till stan, först lite i gävle och kirra nå grejjer, typ lister och vad allt nu var. sen ut till valbo, köpte en lampa till vitrinskåpet, present åt syster och även storebror. sen kikade vi på soffa också! och vilket oflyt vi hade till en början!! vi hittade en soffa som vi verkligen ville ha, en exakt på pricken som vi tänkt på. en soffa med två divaner, så det blir ungefär som en u soffa om ni fattar? men båda sidorna var lite förlånga med 35 cm och typ 20 cm, så vi satt och tänkte om det skulle gå ända eller om det liksom bara skulle se tokigt ut. men tillslut kom vi överns om att vi åker hemåt och kikar på vardagsrummet och mäter lite till. och vi kom fram till att det förmodligen inte skulle funka.. och ledsen i ögat blev vi. surt. hela livet gick i bitar ungefär!
MEN SEN, går emil in på blocket av en ren vana och kikar lite.. och tror du inte han hittar en soffa som är exakt likadan på pricken med lite kortare i längden? alla kanoners! :D så i fredagskväll hitta han den, helt oanvänd i princip för den inte hade passat in så den stod i bara i ett rum. så igår tog emil bilen och åkte iväg till örebro och hämta den jäkeln! så nu är vi såå glada! :) wiie!! tur eller vad?!
bild kanske kommer sen :)

fredagskvällen slutade med en glad emil och mia, och även elin, pelle, busfelix och lilla casper kom och myste hela kvällen med oss. så felix fick en meters lång modellera av oss, hahah. sen fick casper söta kläder :) man kunde ju handla ihjäl sig när man kikar på sånt.. så gulligt!

och igår var det lördag minsann, och det fira vi. hihi.
först kikade jag på våran match som vi hade mot gimo! och lär säga att vi spela bra och höll emot bra! nöjd match! :) sen fick jag skjus till moa, där hennes mamma gjorde massa godmat och vi satt och drack lite vin och pyste. sen kom kajsa, sen åkte vi vidare till carro och var där hela kvällen med alla brudar. härlig kväll :) blev rätt lugnt ändå för min del, men skönt de också. och om inte annat, mår jag för jävla bra idag! höh.

nej, nu måste jag lägga på ett kol, snart kommer storebror och hans malin och hämtar upp mig här hos emil, så ska vi kika på hans match! :) sen blir det mys hela dagen min emil!
jag älskar dig! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0