söndagskväll

söndagskvällen börjar närma sig, och min halsont blir bara värre.
jag förstår inte hur en förkylning kan sitta i så länge och bara komma tillbaka? ogilla.

idag har det bjudis på en mysmorgon med älskling, sen titta jag på hans match. förlust mot rex blev det. tittade som sagt med elin på matchen :) och några brudar från laget.
sen kom pappa och hämtade mig, körde hem.. tränade även på start i backe och att backa. kändes rätt okej faktiskt, mer träning så blir man bättre såklart! jag vill ha ett körkort nu på direkten ju..

nu inväntar jag mickis, det blir en bra kväll med mycket prat och tok!
det behövs alltid..
men först en stor kopp te men honung så halsen blir lite glad eller nåt.

tänker på dig natalie, kan inte sluta tänka på dig.
du är så saknad så det gör ont. varför? <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0