söndagar

idag har det vart en perfekt segsöndagsmorgon! förutom att emil åkte vid tio tiden och skulle iväg på match, jag saknar honom redan! menmen.
jag har slöat i soffan med filmer och en filt sen han åkte. pappa fixade frukost som var god. tur jag har mina "springpojkar" hihi. sen tog jag tag i mig själv och duschade håret lite och ska snart försöka göra mig någorlunda fräschare. behöver ju inte se död ut hela tiden, tss...
lillebror har match vid tre tiden, så tänkte knata upp dit med mor och far. sen har jag ingenting planerat alls. men skönt det också.. och nu till det BÄSTA! imorgon åker mitt förbannande gips bort!! hur jäkla skönt kommer inte det bli? visst, kommer väl förmodligen ha svårt att gå.. men kryckorna får jag alltså hålla kär ett tag till. men själva känslan att få av gipset! tvätta mitt äckliga ben och göra det fint. det blir min dag imorgon det.
fotbad om och om igen, sen tvätta av det sju gånger och ja, ni hajjar.

och inte har elin fått ut bebben heller..
6 dagars övertid nu. kom ut din buse!

nej, nu ska jag göra mig klar!
ha en bra dag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0