sjukling

imorse var en dålig morgon som ni kanske märkte.
men under den morgonen bröt en jobbig äcklig förkylning loss. förmodligen därför min kropp mått som den har gjort senaste dagarna.. men vem fasiken har tid att vara sjuk?! jag blir galen. jag ska iväg på dagskryssning på lördag med vikingline och ja bara måste vara pigg. och så ska vi fixa mer grejjer till huset till helgen med. och här hemma sitter jag och har inge ork alls i min kropp. min nos mår inge bra, inte halsen och inte huvudet. ögonen svider lite och tål inte alltför mycket ljus. och har andra små saker som jag bara måste styra upp! lyckat. jajjemen! åh..
men nässpray, halstabletter och knarka lite ipren och alvedon så ska det nog bli bra. och 1000 varma koppar med te med massa honung i. så får det bli!

men som sagt så var jag till sjukgymnasten idag igen, det gick bra.. fått två till nya övningar som gör att jag kan gå bättre. jag kan inte ens gå nerför en trappa med det friska benet först, för mitt skadade ben kan inte böjas. skit skumt. men det ska jag träna bort! så jag är fit for fight igen..

dagens saknad;
världens mysigaste casper på bild och hans underbara storebror felix!






Kommentarer
Postat av: carro

sån liten sötnos :)

2009-09-17 @ 09:54:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0