sjukgymnast

nu har jag kommit hem från sjukgymnasten för en stund sen. min underbara mormor följde med, så vi har haft en mysigdag med fika! hon är såå bäst :)
gick iallafall bra på sjukhuset, fick hem olika övningar nu jag ska göra med fossingen. sen ska jag tillbaka nästa veckan igen, kolla knät och höra lite hur de gått eller nåt. blir säkert bra. hoppas det läker fort! :)
sen har jag lärt mig gå rätt med en krycka, haha. ja, jag ser ut att vara 100 år gammal med en krycka. men det är svårt att gå utan, och förlätt med två och blir ingen träning typ. så det blir en! så nu vågar jag böja knät lite när jag går med, så det inte blir för stelt och så jag inte haltar för mycket.
åh, tänk den dagen jag kan börja träna ordentligt..

nu har jag hunnit gett jeppis lite korv. stackars hund, han lever ju på korv när han är med mig. men det är mat de också, och han älskar ju det! måste ju skämma bort lillfisen lite ju, hihi :) min söte!
snart måste jag bege mig upp till mitt rum och göra de någorlunda fint som jag lovade mamma. annars får hon väl hjärtattack eller nåt. nejdå, så farligt tror jag inte det är.
sen ska jag lägga mig i soffan och glo på tv och slappa. sen kväll ska jag köra hem till emil så håll i dig hårt sen pappa! hahah. jaja, måste ju komma igång igen! :)

nej, rummet var det ja...
adjö då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0