lördagskväll på ängsvägen

lördagkväll och jag sitter i emils hus och myser en massa. tända ljus och en liten god grogg :)
har fått upp gardiner i köket och vardagsrummet idag, känns så bra! men vi har ingen tv än, haha! den står i emils rum hemma hos hans föraldrar. måste fixa parabol fick tydligen inte med allt i kartongen. men alltid är det något knas med de man köper. saknar även lite till ett vardagsrumsfönster, har dubbelgardiner och trodde de var 2 pack på en av gardinerna, men icke. men det får vi fixa till sen. har ju tid på oss :)
synd att jag fått tillbaka min halsont som bara blir värre. mindre bra må ja säga. förstör helgen och mig.

fredagskvällen med brudarna var mysig! det kändes så himla konstigt att inte våran natalie var med. vi pratade så mycket minnen om dig. jag glömmer aldrig all tid med dig. på fredag är det begravning, det kommer göra så ont.. men jag är säker på att det kommer vara världens finaste! ängel <3

imorgon ska jag kika på emils match, sen kommer elin förbi och tittar på huset :) emil möter rex och hon ska kolla på matchen med alltså, kul! hihi :)
sen kommer far och hämtar mig så skall jag hemåt.
sen har jag fullt upp hela veckan..

nej, nu ska jag mysa vidare med mitt hjärta :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0