lill bebben

idag är det första september och idag har elin datum för lill bebben :)
igår hade hon haft lite värkar på morgonen.. så hoppas så innerligt att den vill komma ut snart! så himla mysigt och spännande :) wiee!

och nu ska jag snart få skjus för att försöka ta mig på en bussjäkel, sen hämtar mamma upp mig i tierp. jag hatar bussar, och jag fattar inte mycket av det nya grejjserna här runt karlholm. men hoppas ja kommer till tierp då.
sämst av allt är att mitt headset är hemma, kul jul!
och nu när jag ska hemåt ett tag kommer säkert lill bebben vilja komma ut. men då ska jag ta mig till emil så fortsom möjligt, så man är beredd att se den. tänk att snart blir lilla felix storebror och mitt hjärta morbror :)

på återseénde!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0