kaktus bebisar!

oh herregud vad dennadag gick fort helt plötsligt. men det är bara bra!

började dagen inte så bra. min hals var ur funktion, mitt huvud med (men inget ovanligt) eeh. sen min näsa var lite snorig med. men tröck i mig alvedon och försökte kika lite på teori och ja.. de är tråkigt. men det måste ju göras tydligen. sen kom carro och lina och hämtade mig, vi tog oss en fika på balkongen och myste. sen kom millsan också. så vi satt där några timmar. skönt att bara vara och prata. mys!
sen kom hjärtat och hämta mig, åt mat och drog vidare till huset. där det blev upplock av massa glas som åkte in i diskmaskin, även lite annat smågrejs. mina små hyllor med tavlor och mina kaktus bebisar kom även upp på en liten vägg i köket. tänkte att små kaktusar är bra, man behöver tydligen inte vattna de för ofta? lär ju inte klara av blommar, stakrarna kommer ju dö.. hihi. men kanske kommer in i det där vuxna livet med. behövs!
sen kom vi innanför dörren för en liten stund sen. så blev en väldigt bra dag tillslut.  fast den började någorlunda dåligt med min "sjuka" morgon. inte bra där.
får se om morgondagen är snäll så jag vaknar pigg...

nu ska jag borsta tänderna, kramas med min emil och sooooova.
godnatt!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Jasså? :) vet du om man kan sänka volymen på alarmet? jag håller på att skita på mig av skräck varje gång den går igång!

2009-09-15 @ 17:26:51
URL: http://jnyg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0