hurt´s

nu på kvällskvisten har jag fått en klump i magen igen, eller ah.. det har jag hela tiden egentligen.
men det kommer göra så ont på fredag. jag kommer inte klara det. se så otroligt många människor vara så förstörda. du var så älskad, på alla sätt och vis. du var så fin och underbar. jag kan inte fortfarande förstå att de är sant. att du är borta. vi är så många som saknar dig, och jag hoppas bara att du har det bra. men mest av allt vill jag att du kommer tillbaka. världen är så jävla orättvis och jag hatar det här!! :'(
det går inte att vara glad åt någonting längre.. allt känns bara fel.

har försökt mig på lite pluggande idag iallafall. ibland sitter man som ett frågetecken och ibland blir man förvånad för att man kunde litegrann. jaja, det är väl bara bita i det sura äpplet och försöka vidare.
körde även lite idag med.. nu börjar de bli lite roligare iallafall. det är ju positivt.

nu behöver jag verkligen en emil-kram!
men vi ses inte fören onsdag, piss.

vissa stunder är jobbigare.



Kommentarer
Postat av: Carro

Jag veet! Fredagen kmr vara så fruktansvärt jobbig, så glad att jag kmr ha er där <3



Jag vet inte vrf världen är så orättvist, men världen är grym iaf. Vill fort inte inse att det faktiskt har hänt. :'(



Men jag gör inget med flit.. :s äter mindre onyttigt och inget bröd bara å tränar. Så då rasade det bara..



Miss you <3

2009-09-28 @ 20:40:24
URL: http://carroja.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Hihi ja.. att du fyller år är pricken över i:et. För du får vänta så länge på din födelsedag.

2009-09-28 @ 21:57:09
URL: http://alxandrah.blogg.se/
Postat av: Anonym

Kan inte fatta hur svårt det måste vara att mista en mycket nära vän. Så fruktansvärt hemskt, sörjer mer er. Begravningen kommer säkert vara hur fin som helst. :)

2009-09-30 @ 16:05:14
URL: http://maaaliinm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0