godkväll

då var dennadag avklarad, väldigt smärtfritt. men förutom när jag gjorde lite slingor, men vad tusan.. lite får man tåla! :)
alltid lika kul och träffa mickis, hon och jag har alltid galna minnen att prata om sen skoltiden tillsammans, och även våra nya minnen. klockrent!
sen kom hjärtis och hämtade mig, åkte vidare hem till han. elin och busfelix var här då. och ingen bebbe vill ut.. men vi har en tävling! hon vill att bebisen ska komma ut innan ja tar av mitt gips och det gör ju jag på måndag! så hon lär ligga i hårt nu alltså ;)
sen blev det mat och bus. sen kikade jag på träningen, och som jag längtar att få sparka boll.. usch. jag vill träna!
men sen så..
sen kikade jag till i huset där de jobba förfullt, känns verkligen som att de börjar närma sig. så himla kul!


nej nu blir det mys med hjärtat!
godnatt!

Kommentarer
Postat av: Elin Skytt

Jag bara måste vinna vår tävling!!! hi hi hi Börjar bli less på denna stora mage :)

2009-09-03 @ 11:01:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0