!

igår kväll brast allting igen. jag klarar inte av någonting längre. jag känner mig som en värdelös människa. det känns bara jobbigt nu. jag saknar min mamma så himla mycket också. därför ska jag hem idag.

först ska jag hoppa in och jobba två timmar på fritids. och såklart ringde dagis imorse och hörde om ja kunde jobba, så det kunde jag inte. förmodligen skulle det blivit mer timmar där. men sånt som händer. kommer väl förhoppningsvis mer chanser. fast de är klart.. men min otur till allting just nu så blir det väl inte ett skit.
känns som allting går åt skogen.
jag vill vara glad, se framimot allting.. men det går inte.
när ska allt vända?

det gör ont.


Kommentarer
Postat av: Carro

Det fixar sig Mia, det vet du! När är bara en tidsfråga.. <3

2009-09-23 @ 11:45:04
URL: http://carroja.blogg.se/
Postat av: Alicia

tänker på dig gumman <3 du är underbar.

2009-09-23 @ 12:44:46
URL: http://thesurface.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0