..

jag har inte kunnat sitta vid datorn, det gör så jävla ont.
det spelar ändå ingen roll vad jag gör, för alla mina tankar går till dig hela tiden.
i lördags försökte jag på mig en dagskryssning, men tänkte på dig hela tiden.
i går jobbade jag tio timmar + mary kay party, och jag tänkte bara på dig.
nu har jag för en stund sen vaknat, gick in på din blogg.. såg det finaste inlägget av linnéa och videon av anna. det kommer tårar, ryssingar och allt.
hur fan kan det här ha hänt? jag tänkar på alla runt omkring, du hade så många.
vi alla har förlorat en sån vacker och underbar tjej, nu är du en ängel. den finaste föralltid.
och jag hoppas bara att du har det bra. men mest av allt, önskar jag att du fanns kvar här hos oss.
jag glömmer aldrig allt med dig, min tok.

nu ska jag kolla upp buss till elin och casper. felix är på dagis till två.
jag klarar inte av att vara själv.

och tack mina tjejer för alla dehär dagarna, jag älskar er så jävla mycket!
och min underbara bästa emil <3

Kommentarer
Postat av: Carro

Jag älskar dig Mia! <3

2009-09-22 @ 10:23:20
URL: http://carroja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0