..........

jag har så jäkla ont i halsen idag så jag önska jag inte vaknade såhär tidigt. har inge tid för det här.
sov lika dåligt som en korv inatt med. kunde aldrig somna, vände mig framåtillbaka som en helikopter. hade bara panikångest. ångest över det mesta. tänkte bara negativa saker och blev ledsen. ibland känns det verkligen som att man är helt värdelös. allt jag ska försöka klara i höst och som jag ska ta tag i känns bara hopplöst. jag hatar sånna här tider. varför kan man inte få tro på sig själv? just nu känns det som jag är på botten..
men sen tänker jag att jag faktiskt har den underbaraste pojkvännen, och underbara vänner som jag träffar och en familj.
blir bara rädd för mig själv. jag hatar det här!
men det blir inge bättre för jag skriver i en vitruta tydligen.

men idag ska jag till sjukgymnasten efter fyra där mamma möter upp mig. och jag ska nog åka hem med henne, och vara hemma någradagar..


åååh!!

Kommentarer
Postat av: Jenny

åååh jaa, tack så mycket :D

2009-09-16 @ 10:25:26
URL: http://jnyg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0