en dålig morgon helt enkelt!

nu har jag precis duschat och nu inväntar jag mickis! vi ska busa lite hemma hos mig. finemangen det! :)

och jag blev väckt flera gånger imorse, och hur irriterande är inte det egentligen? grr.
det började klockan 08:13 så ringde min läkare om att jag har tid imorgon hos sjukgymnasten med min fot. okej, tänkte jag... när de vet att man har vart/är skadad med foten så sover man väl förmodligen 8 på morgonen. de kan väl ringa en mottlig tid som 12 eller nåt! sen är det världens bulleriburrburr här i söderfors. scana steel låter som att det är en stor hackspett som är skit förbannad och försöker ta sig in i varje hus typ. irriterande ljud som stör en när man ska sova, eller när man är vaken också. minus på det! men ett plus till att jag hade min lilla grisenos och myste med. min hund lär förövrigt vara den slöaste hunden på denna jord. men mig gör det inte, är rätt slö jag med! :) hih!

och idag är det onsdag och det är ett steg närmare helgen, härligt! blir nog en ride till valbo denna helg med (oups) tänkte kika lite på soffa, presenter åt syster och bror, nå söta kläder till casper, något kul till felix och lite små grejjs på sjävlaste ikea. blir kanon det! sen var kajsa och brudarna sugna på lite galejj på lördags, så det visar sig hur denna helg blir! :)

nu ska jag borsta tänderna och ge min hund lite körv :)
adjö hejdå!




Kommentarer
Postat av: Alexandra

Vilken rolig förklaring på ljudet! :p Ska du och Emil flytta till huset sen? och var är de?:) Nyfiken i en strut. hihi

2009-09-09 @ 19:44:59
URL: http://alxandrah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0