eliten

jag har klarat mig igenom denna dag bra ändå, trost den jobba kvällen igår.

jobbet gick fort, men barnen var väldigt bråkiga mot varandra idag.. ibland blir man nästan rädd. man vet nästan inte vad man ska göra. men tog fram min lilla monster röst och mina små arm muskler, tss..
sen hann jag med en kopp kaffe uppe hos carro där även millan var. ni är så bra!
sen ringde pappa och sa att han var påväg och hämta mig, så passade självklart på att köra hem. gick bättre än väntat. var ett tag sen ja hade tid att köra med han nu. så det var något positivt.
sen kom jag hem och kramade om min mamma. hon har fyllt på min telefon och köpte mig ett ungdomskort. hon är den bästa. mammas kramar är mysigast också! <3
sen hade hon den busen shoppat kläder.. något avundsjuk är jag. hihi. men kul för henne, kanske kan ha någonting av det tro? :)
sen pallrade vi ut oss på en liten promenad, små haltar bara nu. så går framåt med benet och det känns förjävla skönt!
och nu sitter jag här och börjar få ont i huvudet, som vanligt..

men snart är det idol och det ska jag självklart kolla på! blir en kopp te och någon tuggbit till och mys här hemma.
jag saknar att vara hemma! och snart ska ja flytta på riktigt? jag måste ha ett körkort så ja kan åka hem när ja vill :)

nu ska jag försöka hålla mitt humör uppe resten av kvällen.
och på fredag ska jag träffa mina brudar från klassen.. så saknade!
eliten var det, resten var skiten. de kommer alltid vara vi och våran ängel, föralltid!
vi klarade tre år tillsammans i skolan, och mer kommer det bli.
jag älskar er! <3

bjuder på denna bild sen kryssningen, haha kul vare :)


Kommentarer
Postat av: Carro

Äntligen syns vi igen!!! :D Det är klart att vi kmr<3

2009-09-23 @ 21:16:29
URL: http://carroja.blogg.se/
Postat av: Elin Eriksson

Det kommer bli så mysigt, våran ängel kommer att sitta och titta på oss:)

2009-09-23 @ 22:07:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0