en dag i skutskär

dagen hos elin var så mysig som alltid.
casper var lugn och låg och var otroligt söt.
felix hämta vi på dagis, det blev fullfart och bus.
fika gjorde vi med såklart.
och bestämde att vi ska in till stan på torsdag och kika på gardiner :)
elin har bra smak och jag behöver ju råd, har aldrig införskaffat mig gardiner sjäv förr.
jag är ju efter med ganska mycket här i livet, men jag komer väl ikapp.

nu är emil på träning, jag hinner knappt träffa han. han jobbar heldagar, kvällar i bland med, sen har han träningar, eller är i huset. men snart flyttar vi in och då blir det mer tid. det kommer bli underbart! <3

och du finns i mitt hjärta, föralltid! <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0