bus dag

imorse vaknade jag halv tio och jag bestämde mig för att gå upp. en liten applåd till mig :)
men en mindre applåd att min hals är lite knasig nu.. men hoppas de blir bättre under dagen.
sen har jag suttit och nördat lite data. och nu frågade elin om jag kunde komma till henne i skutskär och göra sällskap! och absolut kan jag det. felix slutar vid dagis vid två tiden, så hinner pussa han med! och försöka få bebisen ut från magen. två dagars övertid nu.. hihi :) sen hämtar emil mig när han åker hem från jobbet.
härligt härligt.

nu ska jag försöka göra iordning lite frukost och göra mig till en människa. sen skjusar svärfar mig till bussen. är ju fortfarande lite invalid, höh!


en liten lugg..





Kommentarer
Postat av: Alicia

du är så vacker vännen!

2009-09-03 @ 13:48:05
URL: http://thesurface.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0