bra dag är bra!

hejtjollahopphopp!

idag när jag vaknade så ringde jag emil och hörde hur det gick i huset och så.. och det första han sa var att vi skulle till ikea. och hur glad blev inte mia då?! flög upp ur sängen, drog på mig smink och var istort sätt klar efter en kvart! sen ringde jag och hörde om elin och felix ville med. och då hade hon planerat att åka in till ikea också efter pelle slutat jobba vid ett. så det blev ju kanoners det :) smakråd är alltid bra att ha! kom hem med tvbänk, vitrinskåp, hyllor med små tavlor och små kaktusar till. sen lite mer lampor, och lite smått och gott ni vet. så kul :) sen blir nog en sväng till nästa helg eller någondag senare.. när köket börjar bli lite mer redo. hihi..

nu sitter jag ny duschad och inväntar ett emils innebandy träning ska sluta. så han är väl tillbaka om en timme ungefär. då blir det att försöka få upp lite saker till vardagsrummet iallafall! sen senare ikväll ska jag upp till carro på en liten chillkväll med lite gott att dricka. mys! prata och ha det allmänt bra med vännerna. sånna kvällar uppskattas.
sen imorgon är det huset hela dagen, och förmodligen åker vi hem till mig på kvällen :)

nu ska jag föna håret och ha en bra kväll era små bönor.
adjöadjö!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0