aww!

åh jag har vart och hälsat på lillprinsen ikväll! han var så goo och söt :) så mysig att sitta med.. ville inte därifrån :) sen felix som var fullfartig av bus, åh jag smälter ju för pojkarna.
imorgon kommer det uppe lite bilder på casper :) och såklart felix!
per casper emil skytt!
morbror emil blev lite stolt av namnet såklart :)

nu sitter jag hemma hos emil :) har hunnit tittat på träningen med, och visat mitt ben utan gips. halleluja så skönt det är! har även kört bil idag (!!) men de gjorde ju ont i foten, men det gick faktiskt bra för att inte ha kört på sålänge! så hoppas ja kan komma igång ordentligt nu.. hejja foten och mig!

nu ska jag kramas med mitt hjärta!
och imorgon förmiddag kommer min bästa mormor och hämtar mig, så ja kan vara barnvakt åt hunden min i veckan! grisenosen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0