<33

morgonen började tungt..
satt med lite flingor och läste tidningen som alltid. så kommer dödsannonserna upp på våran älskade ängel. det gjorde så förbaskt ont i mitt hjärta. jag som inte vill inse att allt dehär är sant. texterna var så fina. du var så älskad av så många. jag tänker på dig hela tiden och glömmer aldrig minnerna. du var helt underbar, du kommer alltid vara underbar! jag älskar dig, föralltid natalie! <3

..

snart kommer mormor och hämtar mig, hon skjusar mig till tierp så jag kan ta tåger till elin och lille casper :)
det ska bli en dag på stan, kika gardiner och lite sånt.. tänkte bjuda henne på lunch med för att hon är underbar och omtänksam!
sen ikväll ska jag ner på träningen och träffa tjejerna, det ser jag framemot.
ska även hinna med att kolla på emils match ikväll med innebandyn. hoppas på vinst då :)

sötnosen! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0